PIAF 2016 – dominovaly ruské agentury

Mezinárodní festival marketingu a reklamy PIAF, který je největší událostí svého druhu ve střední Evropě, skončil 27. dubna předáváním cen a projekcí vítězných prací. Porota složená z předních světových kreativců a marketérů přidělila celkem 45 cen 25 agenturám z 10 zemí. Nejúspěšnější byly ruské agentury, které získaly 20 ocenění a Grand Prix. České agentury bodovaly v 5 případech.

 

Předseda poroty Ben Tollett, kreativní ředitel adam&eveDDB London k soutěži poznamenal: „Abych pravdu řekl, nevěděl jsem přesně, co mohu očekávat, ale úroveň prací byla vysoká. Navíc se sešla skvělá porota. Byly to skvělé tři dny v Praze.“

A kdo slaví vítězství?

Grand Prix, která byla udělena poprvé po dvou letech, si odnesla ruská agentura Tutkovbudkov za práci „OK GO — Upside Down & Inside Out #GravitysJustAHabit“ realizovanou pro aerolinky S7 Airlines. Kampaň byla oceněna také zlatem v kategoriích Brilliant execution a Creative use of technologies.

Z českých agentur získala tři z pěti ocenění agentura Ogilvy & Mather za „The Dying Poster“, který vytvořila u příležitosti výstavy David Cronenberg: Evolution pro Galerii hl. m. Prahy. Stříbrnou pozici obsadila v kategoriích Creative use of traditional advertising formats a Flash impact a bronzově se umístila v Creative design.

Kompletní výsledky si můžete prohlédnout zde.

Zdroj: PIAF

 

 

 

 

28. 04. 2016 7:28