Mall.cz pomůže zjistit tajná vánoční přání blízkých

Jeden z největších e-shopů v České republice, Mall.cz, vytvořil před letošními vánoci vůbec svou nejnákladnější předvánoční kampaň v historii e-shopu. Ta odstartovala 1. listopadu spuštěním microsite, která umožní lidem zjistit tajná přání blízkých.

Kampaň je postavena na myšlence „1000 přání, jeden obchod“ a snaží se zdůraznit šířku produktového portfolia Mall.cz a doprovodné služby e-shopu.

„Znát tajná přání zákazníka je samozřejmě snem každého obchodníka. My jsme ale zároveň zákazníkům chtěli dát možnost znovu prožít to vzrušení, kdy do poslední chvíle nevíme, jestli nám Ježíšek naše tajné přání splní,“ uvádí Sean Gaddis, CMO Mall Group. „Navýšení investice do kampaně by mělo podpořit její virální potenciál, přivést řadu nových zákazníků napříč všemi generacemi a zároveň představit šíři našeho produktového portfolia.“

Princip kampaně

V jednoduchosti je síla a tím se řídí i princip kampaně. Na stránce vanoce.mall.cz stačí vyplnit jméno a příjmení rodinného příslušníka nebo kamaráda a přes email ho vyzvat ke svěření jeho nejtajnějšího vánočního přání. Odesílatel výzvy, může zůstat až do Štědrého večera v utajení. Koncept kampaně byl vytvořen interním marketingovým týmem ve spolupráci s agenturou Digital Brain a bude využit i v dalších evropských zemích. Kampaň bude podpořena TV spoty, tiskovou inzercí, online komunikací a outdoorem.

 

03. 11. 2016 11:55